Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

söndag 20 mars 2011

Smarrigt...

Idag har vi haft besök av två av mina tre bröder. Den ena hade sin familj med sig och stannade bara till en stund för de är mitt i en flytt ( jag och barnen var hjälpte dem igår). Den andre brorsan hade kommit ner hit för att hjälpa till att flytta, han bor 20 mil iväg, och idag stannade han till hos mig för att fira mig lite då jag fyller år nästa helg. Trevligt när de kommer hit på besök och som ni ser på bilden så passade vi på att fika på dessa smarriga muffins som mellan pojken bakat och garnerat. Han är duktig han!!  Dessförinnan hade vi ätit söndagsmiddag, potatisgratäng med fläskytterfilé, så nu har sambon och jag nyss kommit in efter en välbehövlig promenad med hunden.

Hoppas ni får en skön fortsättning på söndagskvällen.
GLÖM inte sista delen av SOLSIDAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar