Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

torsdag 31 mars 2011

Fest....

 (Lånad bild)
 Ikväll blir det överraskningfest för en kollega, hon fyller 50 år snart. Det är så roligt att hitta på något för just henne för hon brukar vara den som fixar och donar för alla andra. Dax att "ge igen". Vi ska åka till en inredningsbutik ute på landet där vi ska få inredningsinspiration och äta något gott. Vi är ett glatt gäng på jobbet så det skulle förvåna mig om det blir stelt och tråkigt.Och vet ni imorgon kommer Kronprinsessan Viktoria och Daniel till vårt samhälle och jag kan tala om att det är fullt pådrag i byn inför besöket. Kanske tar yngste sonen och jag en tur för att se om vi får en skymt...Min klass ska dit och vinka med svenska flaggor men jag har ledig dag.

Hoppas att ni också får en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar