Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 11 mars 2011

Köksbild


Solen sken in så fint här i köket på morgonen så jag försökte att fota lite där. På bilden ser ni min ommålade skänk och hyllor från IKEA. Skänken var tidigare ett vitrinskåp som vi köpte någon gång på 90-talet. Nu har vitrindelen fått flytta upp på vinden. I den gamla lådan förvaras barnens läxor och i ostkorgen finns servetter och ljus. Några skira blad syns på grenarna som jag plockat på vår syren. Lite vårkänsla inne.

Nu ska yngste sonen och jag baka rulltårta som vi ska bjuda svärfar på. Han kommer hit och fortsätter med våra äppelträd. Ha en skön fredag!! (Kanske återkommer jag under dagen och visar rulltårtan,om den nu blir lyckad vill säga.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar