Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

söndag 27 mars 2011

Ingen vanlig dag...

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag...

Familjen "väckte" mig med frukost på sängen och dessa fina presenter. Fröerna var en kul idé tycker jag. Jag ska köpa ett nytt växthus snart. Hoppas att få det uppsatt under påskhelgen. Mitt gamla växthus brakade ihop under snön i vinter, jag hade tyvärr glömt att skotta av det. Det var en ledsam dag när jag upptäckte det men nu längtar jag efter ett nytt . Nytt är ju alltid kul, eller hur?

Idag kommer en av mina bröder med familj och svärföräldrarna och firar mig. Vi ska äta söndagsmiddag och sen blir det fika också. Skön söndag till er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar