Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

torsdag 13 april 2017

Singel...lämnad

Jag är numera singel...ensamstående med tre barn...lämnad av sambo sedan 26 år...
Det hände inte precis nu, det är två månader sedan som han sa att han inte ville leva med mig längre och sedan flyttade han. Det tar tid att acceptera, kan jag säga... Sönerna bor varannan vecka undantaget onsdagar som de byter tillfälligt för att det inte ska bli hela veckan som man inte ses... Det har fungerat rätt så bra faktiskt men jag tycker att det är förfärligt. Jag vill ju ha dem hos mig alltid 💕.  Men vad gör man när man inte har något val... Det blir säkert bättre med tiden och det är olika faser som jag ska igenom innan jag kan gå vidare...
Vi ses kanske igen på andra sidan/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar