Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

lördag 12 mars 2011

Semester...

Idag har vi fått "tummen ur" och beställt en semesterresa till Cypern. Det hör inte till vanligheterna för vår del, vi har inte riktigt ekonomi för det. Nu ska det bli riktigt SPÄNNANDE att resa iväg. Det är inte förrän i slutet av juni när jag och barnen har sommarlov. Kul att ha något att se fram emot som familj, det är fem år sedan vi åkte så här långt. Ja, ja jag kunde svamla om detta länge.....det kommer nog att återkomma här på bloggen kan jag tänka mig. Anledningen är lite att vi varit ihop 20 år sambon och jag. Känns som ett liv när man skriver det men oj vad tiden rusar på. I kväll blir det mello och "plockmat". Ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar