Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

onsdag 30 mars 2011

Blä

I natt vaknade jag till ljudet av en kräkande son. Usch! Stackars honom förstås men det ställer till det en hel del också. Jag skulle haft symöte här i kväll och det var ju bara till att ställa in. Hoppas att jag fått tag i alla så att det inte står någon här utanför i kväll. Sonen skulle ha varit på ett barn/föräldramöte i skolan ikväll och det kommer han missa och sambon får gå själv. Jag har två roliga saker inplanerade på kvällarna framöver och nu vet jag inte hur det blir med det. Trist. Blogg idag=klagomur. Förlåt men nu känns det bättre när jag hävt ur mig allt.

Trots detta är det ju en underbar vårdag utanför fönstret, solen lyser just nu in på mig. Det får nog bli en promenad med hunden.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar