Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

torsdag 17 mars 2011

Några bilder


Som ni vet så väntar jag intensivt på våren. Jag försöker lite smått att få känslan här inne. På vardagsrumsbordet står just nu denna kvistbukett. Knopparna håller på att slå ut och jag tror att det är äppelkvistar för blommorna är vita. Kvistarna hittade jag på en gren som låg på vägen (säkert en maskin som kört förbi och fått med sig denna från ett träd). Tänk när träden slår ut på riktigt därute i trädgården....
Just nu snöar det här och det känns inte vårigt alls.
Så här ser det ut på vårt hallbord. Det här är min "favvo" stil. Vitt, nött och gammalt. Allt i huset ser inte ut så här -jag bor ju inte själv. Om jag får välja så blir det så här ungefär....
Lampan har jag hängt upp nyligen och den sprider ett välkomnande mys ljus.
Ha en skön kväll, jag ska på Core och svettas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar