Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

tisdag 8 mars 2011

Jobba, jobba, jobba....

Vi har det intensivt på jobbet nu, ny läroplan och nya kursplaner. Sen vill man planera bra, pedagogiska lektioner till eleverna. När man kommer hem från arbetet får man lägga ett par timmar på att hjälpa sönerna med sina läxor. Lite mycket kunskapsinhämtande tycker jag allt. Jag klagar inte men jag somnar rätt snabbt på kvällen kan jag säga (det är tyvärr så att jag vaknar också rätt ofta vid fyratiden mitt i en stressdröm och sen är det svårt att somna om). Hoppas ni sover bättre där ute i stugorna.......

Det är ju mycket ljusare nu på både kvällar och morgnar och det känns hoppfullt- våren är onekligen på väg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar