Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 28 oktober 2011

Höstlov

Nu har jag börjat mitt välbehövliga höstlov. Terminen har varit hektisk och kommer vara så efter lovet också med utvecklingssamtal, skriftliga omdömen, IUP:er och LPP:er. Så det gäller att vila ut och samla kraft!
Idag ska jag börja lovet med att gå till frisören, det är inte så ofta jag gör det eftersom jag har halvlångt hår utan frisyr;-)). Nu har håret blivit så slitet i topparna så det ska bli riktigt skönt! Imorgon tar familjen en tur till Stockholm. Vi stannar några dagar där. Sen blir det hem och slappa och förhoppningsvis röja lite här hemma.

Hoppas ni får en skön helg. Nu ska jag ta mig en tur ner till tvättstugan..
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar