Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 14 oktober 2011

Vad tycker ni?

Vad tycker ni om denna tavla?

Jag vet inte riktigt vad jag tycker....jag är inte det minsta troende så budskapet ger mig inte mycket. Den är ändå gammal och vacker på något sätt. Synd att stoppa in den i en garderob för den har ju hängt i huset här under lång tid. Jag vet egentligen inget om den...är det någon av er som känner till något om denna typ av tavlor?

Mysigt med fredag! Vi väntar på pizzabudet (sambon) som ska komma med pizza efter fotbollsträning. Skönt att slippa laga ibland och barnen gillar köpemat;-). Hoppas ni får en skön kväll! Kramis.
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar