Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

lördag 1 oktober 2011

Bright Cover, you make me even happier.

Vilka underbara höstdagar vi har!!
Jag har vandrat runt i trädgården på jakt,
på jakt efter något fint att fota. 
Och när jag lyfte på en stockros så fanns hon där,
en ros i full blom. Vilken tur att jag ville fota, 
annars hade jag missat henne:)

Nu har jag suttit och latat mig i solen. Underbart!! Kan ni fatta att det är 1:e oktober!?
Även katten Lakrits gillar att softa i solen:

 Ikväll ska vi på en sen kräftskiva med sambons syskon med familjer. Kräftor är ju alltid smaskigt eller hur? Hoppas ni får en smaskig lördags kväll!!

annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar