Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

onsdag 2 november 2011

Gravsmyckning

Jag har "pysslat" en stund här i eftermiddag. Dessa hjärtan ska placeras på mina föräldras- och min systers gravar imorgon tillsammans med ljus och lyktor. Jag besöker inte kyrkogården ofta men nu till Allhelgona känns det fint. Det är en tid för eftertanke och en tid att minnas de som inte finns med oss här längre. Det behöver inte vara så sorgligt mer en känsla av tacksamhet att de har funnits och lärt mig ett och annat. Jag tycker om att göra dekorationerna själv, det blir mer personligt då. Det ska vara enkelt och vackert tycker jag.

Detta inlägg får bli ett svar på frågan på denna blogg också......Här visas alltid så vackra saker!

Barnen och jag har höstlov. Vi hade det toppen i Stockholm, visar någon bild därifrån en annan dag...Idag har jag rensat ut 7! kassar kläder ur min garderob. Det finns nästan ingenting kvar;-). Ikväll blir det köttfärs och ostrulle och "Arga snickaren". Ha det gott!
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar