Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

lördag 15 oktober 2011

Trädgårdsfix och badtunna

Idag har jag plockat ur det sista ur växthuset. Tomater, några paprikor och tre pelargoner fick följa med in. Det blir så tomt i växthuset när man städat ur men det står nu redo för nästa säsong. Måste komma ihåg att skotta av det om det blir lika mycket snö i vinter!!


Ikväll ska några väninnor och jag överraska en kompis som nyss fyllt 40. Vi ska ta med henne till en bra restaurang och sedan vidare för att bada badtunna och få massage. Jag har aldrig badat badtunna förut så det blir en upplevelse för mig också. Hoppas att alla kommer att uppskatta det. Ha en skön lördag!
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar