Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

tisdag 26 april 2011

Taknocken på plats!

Idag har sambon varit fotograf. Svärfar och sambon har fått nocken på plats och haft en egen taklagsfest med "krans". Om förfriskningar i form av öl har serverats förtäljer inte historien... Jag är glad att bygget framskrider!


Ikväll är jag rätt mör efter första dagen efter det underbara lovet. Måste säga att barnen i klassen var piggare och mer arbetsvilliga än man kunde tro. De är för goa. På jobbet är vi i full gång med att planera inför nästa läsår, jag tycker att det är svårt att fokusera på det när vi är mitt uppe i terminen och ska ha utvecklingssamtal här framöver. Men, men, men det går nog.



Ikväll blir det slappa i soffan vid "Äntligen Hemma". Hoppas att det fina vädret håller i sig hela veckan (och hela sommaren:)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar