Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

tisdag 12 april 2011

Snart är det dax...

Imorgon kommer det, mitt nya växthus!! Tänk om det bara var att veckla upp det eller att det ingick uppsättning när det levererades. Nej då, det blir till att vänta tills sambon och svärfar har tid att hjälpa mig, men jag är evigt tacksam att de vill och har samma intresse som jag. Jag är tyvärr inte den tålmodiga typen utan vill helst att allt ska ske bums.

Just nu ser det ut så här på platsen där det ska stå. (Lilleman ville också vara på bild.)
Det nya växthuset ska stå på samma plats som det förra men det nya är större så en del förarbete krävs.
På nästa bild ser ni resterna av mitt gamla. Nu när det nya är beställt känns det ok men först var jag förtvivlad.
Ha en skön kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar