Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

onsdag 20 april 2011

Blue beauty...


Så här ser det ut i vår hall nu på lovet. Det verkar var många på besök....ett par extra pojkar är här men jag räknar till 10 par skor-får inte riktigt ihop det!?
Det är trevligt att barnen har vänner!!

I trädgården har några nya besökare dykt upp:

Den blå blomman är ensam och jag minns inte vad den hette. Jag planterade flera för ett par års sedan men nu verkar det bara vara denna kvar. Mini-påskliljorna hittade min bror överblommade utanför ett varuhus för några år sedan och de planterades här med förhoppningen att de skulle föröka sig. De är så små och söta.

Jag har blivit en riktig papparazzi här hemma, springer runt med kameran i högsta hugg på jakt på "bra" bilder. Jag är dock inte duktig men tränar mycket, hi hi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar