Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 29 april 2011

Pizza...

Idag har jag haft mycket på gång. Först ett tandläkarbesök, sen fika på fiket i byn och sen handla mat inför helgen. Hem igen, städa och förbereda inför morgondagen. Imorgon ska vi, förhoppningsvis, sätt glas i växthuset och sen på kvällen kommer goda vänner hit och firar valborg. Jag har gjort lasagne till växthusbyggarna, bakat muffins, fixat cheesecake och ikväll blev det hembakade pizzor.
Som ni ser var jag så sugen så jag hann och smaka en bit innan jag kom att jag skulle fota;-). Pizzorna blev riktigt mumsiga. Hoppas ni också har en skön fredagskväll-nu blir det bara slappa för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar