Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

lördag 18 februari 2012

Sportlov

Nu har jag börjat mitt lov! Hade bara önskat att dagarna skulle vara som igår då vädret var helt underbart! Jag satt en stund ute och läste Amelia. Jag känner ett stort behov av ljus och värme, eller det räcker ju med sol. Idag är det ju rent förfärligt ute! Mitt mål är ju att gå en runda varje dag men det tar verkligen emot idag.Men när jag gjort detta inlägg så bär det av, jag lovar!

En vårig bild från förra året blir det idag.
Ikväll blir det hembakad pizza när alla mina tre brorsor kommer hit. Sen är det ju Mello också! 
Ha det bra!
annasaramaria

1 kommentar:

  1. hoppas du får ett fint lov :)
    å missa nu inte.....

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter......
    redan 97fina bloggar med
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera