Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

lördag 4 februari 2012

Lördagsläsning!

Oj vad tog denna veckan vägen?? Det var inte mening att det skulle bli stiltje här men orken har inte riktigt funnits! Sjuka kollegor på jobbet och intensivt här hemma. Vädret är ju toppen och jag har hunnit med ett antal promenader under veckan i allafall. Mitt mål är att gå så fort jag är hemma innan det blir mörkt. Jag är så trött på att vara trött nämligen. Provar nu med frisk luft och promenader för att se om det hjälper. Sambon och jag har nyss varit på en tur i det mycket friska ock kyliga vädret. Nu blir det läsning av tidningar som jag har samlat på hög....
Vilken ska jag börja med tycker ni?????
Sen blir det till att ladda inför Melodifestivalen! Ha en skön kväll flickor (och ev. män också så klart). 
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar