Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

söndag 5 februari 2012

Köpa fröer på nätet??

Sitter här vid datorn idag och drömmer.......om sommaren! Bläddrar runt på olika sidor där man kan köpa fröer så att jag snart kan börja förodla. Jag tycker att det är svårt att välja, både mellan sidorna att handla från och mellan de olika fröerna. Så nu undrar jag om det är någon av er, odlingssugna, som har några tips att ge mig? Alla tips mottages tacksamt!


Nu ska vi snart ta en tur till isen på sjön. Sönerna (och jag) behöver rastas! Ha en skön, skön söndag!
annasaramaria

2 kommentarer:

  1. Klart du skall ta tag i skåpen! Jag tog in mitt, ställde det i matsalen och satte på ljudbok i öronen och började tejpa :) Det blir jättefint! jag skall visa när det är klart.
    Frököp - tja, Impecta, Rara växter - fler skall jag inte nämna för då kommer du shoppa loss totalt :) Odla har också förresten..... passa på när de har rea, du hinner så ändå.
    Ha en bra vecka, kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för peppningen! Väntar på resultatet! Jag ska kolla in dina "fröförslag"! Ha en fin vecka, Kram!

      Radera