Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

onsdag 8 februari 2012

Fångad i en dröm

Då var det mitt i veckan, snart styr vi mot helg igen. Hoppas vädret blir lika härligt men lite mildare så att man kan utnyttja isar och snö. Har ett sådant behov av solsken! Bjuder idag på en bild från förra helgens skridskois.
Idag har jag varit så förfärligt trött. Jag vaknade med ett ryck i natt mitt i en hemsk, hemsk mardröm. Sedan kunde jag inte släppa den och sova vidare så idag har det känts som om jag varit fångad i denna dröm. Ingen skön känsla alls så nu längtar jag till min säng. Håll tummarna för att jag får en skön nattsömn i natt.

Ha en fin, fin kväll!
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar