Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

lördag 5 november 2011

Gammal och vacker

Tänk vad de kunde förr! En gammal, sliten men så fin dörr som finns på ett gammalt hus i min hem by. Jag känner mig själv gammal och sliten idag men allt annat än vacker;). Hoppas att det hjälper att ta en Ipren och lägga mig på soffan en stund. Tänkte fixa en tre rätters i kväll till min ena bror och min familj. Det är ju faktiskt helgdag i dag.

Idag tänker jag lite extra på de som inte är här längre men finns i våra minnen. Ikväll ska jag tända några extra ljus för dem! Sen ser jag framemot att äta gott och titta på "Så mycket bättre". Höstmys till er alla!
 
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar