Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 2 september 2011

Ensam?!

En fredag förmiddag för mig själv..... Barnen har åkt iväg med skolbussen och kvar här hemma är bara en ensam mamma. Känns så ovant. Förr om åren har jag ju haft åtminstone ett barn hemma på lediga fredagar men nu har ju även lilleman börjat ettan och går fem dagar i veckan. Vad ska jag bara göra här hemma ensam?

Jag tror att ni anar min ironi, det är jätte skönt. Tyst och lugnt. Jag ska tvätta och städa, för att jag vill. Men, som det ser ut ute nu, så kan det bli en stund i solen. Annars blir det en stund i soffan med en ny tidning.

Hoppas ni har en skön fredag framför er!!
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar