Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

söndag 28 augusti 2011

Glädje och sorg


Det blev många kräftor i burarna vi la i igår. 86 stycken för att vara exakt. Inte en endaste bur var tom. Kul och smaskigt! Sambon håller på att koka dem nu. Det blir till att smaka några ikväll och resten hamnar i frysen.

Idag tänker jag också på min kära mamma som skulle fyllt 68 år idag. Hon dog i cancer för 4 år sedan. Goa mamma jag saknar dej så!! Att mista sin mamma är som att tappa bort halva alfabetet har jag läst någonstans. Jag har nästan hitta alla bokstäverna igen men en tomhet kommer alltid att finnas kvar. Tyvärr har jag inte kvar min pappa heller, han dog ett år efter mamma, så vi har haft tuffa år. Tur att man har sin härliga familj, barn och vänner. 

Ta hand om er och varandra!! Senare idag blir det fotboll, konstigt va?:))
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar