Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

tisdag 6 september 2011

Föräldramöte

Ikväll har jag haft höstens föräldramöte, det gick finfint, föräldragruppen är toppen. Som ni märker har jag inte riktigt tid för bloggen, inläggen är få och inspirationen låg. Hoppas att det snart lugnar ner sig lite och att inläggsfantasin ökar för jag gillar verkligen att blogga! Vi, min kollega och jag, har i dagarna startat upp en klassblogg för klass 2 som vi jobbar med. Där informerar vi och lägger ut fina bilder på barnen och det vi gör. Vi visade den i kväll för föräldrarna, hoppas att de kommer att besöka den ofta.


Nu måste jag snart krypa i säng, snart är det jobbedax igen. Ta hand om er!!

annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar