Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

lördag 17 september 2011

Tidig morgon

Idag blev det tidig uppstigning. Äldste sonen är nu på väg på fotbollstematräning och sambon på fisketur.Jag hade inte tänkt att stiga upp men kunde inte låta bli i allafall, förresten behövde de hjälp med packning av träningskläder. De är inge vidare på att förbereda nämligen. Tur att de ha mig;-)).

När vi tittade ut såg det ut så här idag. Höstens första frost på lusthustaket. Vackert??
Som ni ser har vi inte ens accepterat att sommaren är över, för vi har inte tagit in dynorna ännu.

Nu tar jag lördagstidningen med mig upp i sängen och myser där en stund till. Framåt dagen ska vi andra träffa mina bröder på vårt föräldrahem. Vi ska fixa och dona lite i trädgården där. 
Ha en skön lördag!
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar