Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

måndag 20 juni 2011

Sommarlov och torktumlare!

Regnet har öst ner idag men jag har plockat undan och städat mitt klassrum idag så det kändes rätt okej ändå. Äldsta sönerna har varit hemma och spelat Xbox och dator, förutom en stund då det åskade på rätt bra. Mellan sonen hade absolut inget att göra då så han plockade ur diskmaskinen, gulligt va?

Jag slutade jobbet klockan tre och har nu sommarlov ända fram till den 15 augusti, så härligt!!

Igår satt jag och läste på er andras bloggar och fick då se ett inlägg om torktumlare på denna blogg och kände att det var precis vad jag också behöver. Håller på att drunkna i strumpor, kalsonger och handdukar. Så jag tog tag i saken och köpte en på annons, sambon har hämtat den idag. Får se om den blir inkopplad imorgon. Jag ska en tur till tandläkaren imorgon och laga ett hål, jag måste sluta äta godis. Sen måste jag hämta mitt nya körkort, kan det verkligen vara 20 år sedan jag fick körkort?

Hoppas ni har en mysig kväll!

annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar