Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 10 juni 2011

Flyktiga tankar...

Jag är nu inne på sluttampen av terminen och just nu flyger tankarna omkring...hann vi med det vi skulle, har jag glömt något, kan "Pelle" det han borde? Känner mig trött efter denna veckan, åskvärmen har tagit på krafterna. Regnet som smattrar mot rutan är välkommet men snart längtar jag efter solen igen.

Idag försöker jag landa något, röjer här inne. Städ och tvätt blir eftersatt när solen skiner men idag är det okej att vara inne. Ikväll ska vi fira sambon som fyllde år igår. Vet inte riktigt ännu vad som ska stå på menyn?? Han håller just nu på med en GI-kur men det kan vara smaskigt ändå! Ha en skön kväll!

annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar