Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

lördag 18 juni 2011

Smultronkrans...


En vacker smultron-krans som jag fick av en kollega, Bianca, när vi slutade terminen. Kan ni se de gamla bladen som är nästan genomskinliga. Den är ännu vackrare i verkligheten. Den får hänga på min fläktkåpa i köket så kommer jag tänka på Bianca i sommar. 

Idag hade vi alldeles för mycket på programmet så vi fick välja. Svårt, man vill ju vara på allt annars kan man missa något ;-), och det vill man ju inte. Hoppas ni har en lugnare dag!!

1 kommentar:

  1. Vilken fin krans och att den är gjord av smultron gör den ju ännu finare :)

    Jättekul att du vill delta i min tävling. Hoppas att du har turen med dig.

    Jag önskar dig en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera