Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 3 juni 2011

Feng shui

Nu på morgonen har jag ägnat mig åt lite Feng Shui. På min E-post. Jag har rensat bort alla mail som inte ska sparas. Kan inte fatta att det blir så många....mer än 600 blev det i papperskorgen. Jag måste bli bättre på att läsa och sen kasta direkt! Nu känns det skönt att det är fixat.

När jag tittar ut ser jag en knallblå himmel och det ser helt underbart ut. Barnen sover fortfarande och jag ska ta med en kopp kaffe ut på trappen. Idag blir det nog en tur till staden, har några pass att hämta inför resan. Några plagg till skolavslutningen fattas också. Ha en toppen dag och njut av det vackra vädret!!

annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar