Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

söndag 29 maj 2011

Planteringsbord...

Det ser så härligt ut ute när man tittar ut men det är blåsigt och rätt som det är så kommer det en skur. Idag har jag fixat med ett planteringsbord istället. Det är inte klart ännu men jag ska visa det sedan. Bordet är gjort av ett gammalt sybordunderrede och en mdf platta. Jag tror att det kommer bli toppen i växthuset!  Nu får jag ligga på knä....

Barnen är bättre nu, de donar just nu med vattenballonger. Mellansonen och sambon är på fotboll, sedan skulle de en tur till svärmor och fira henne på morsdag. Ikväll blir det smaskig potatisgratäng och grillad kyckling på min dag./

annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar