Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

onsdag 11 maj 2011

Grattis kusin..

Igår var jag och firade min älskade kusin på hennes dag. Vi är lika gamla och våra liv har sammanlänkats på olika sätt genom åren.
Det började innan vi var året gamla, min syster var sjuk i cancer och min mamma var tvungen att vara med henne i Lund. Jag fick då vara hos min morbror med familj. Min kusin och jag hade tom likadana pyjamasar.

Vi lekte till och från när vi var små och "härjade" sen lite ihop under tonårstiden. När vi sökt till gymnasiet upptäckte vi att vi kommit in på samma linje och skickade in en önskan om att få gå i samma klass. Det fick vi! När det var dags för uppkörning till körkortet gjorde vi det i samma bil och det lyckades för oss båda.

Den 14 augusti för snart 7 år sedan så passade vi på att föda barn, på samma BB, med bara 2 timmars mellan rum. Sysslingarna Stella och Sixten kom till världen då.

Vi får se om vi hittar på något mer framöver:-))

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar