Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 2 mars 2012

Blommor på kvist


Vackra klarbärsblommor! Snart är det dags därute också:). Vilka härliga vårdagar det är nu! Jag har arbetat på fm men så fort jag kom hem så gick jag ut i växthuset och öppnade upp dörrarna på vid gavel och satte mig därinne och solade. Så härligt och skönt. Det är som man tinar upp utifrån och in och vaknar till liv igen.

I helgen har jag ev. en utflykt på gång på lördagen och på söndag ska jag på en odlingskurs. Det ska bli roligt och träffa andra som också är odlingsintresserade.


Snart är det fredagsmys!!!! Ha det gott!
annasaramaria

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så vakkert det blomstrer i vinduet ditt:)
    Flott nå som våren kommer og snøen forsvinner,få se at det spirer og gror.
    Ønsker deg en fin kveld og en flott ny uke!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är härligt med vår!!! Hoppas du får en fin vecka.

      Radera