Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 30 mars 2012

Äntligen fredag och påsklov, eller?

Ibland när jag stannar upp och känner efter så blir jag förbluffad över hur fort tiden går utan att man märker det. Jag känner att jag inte hinner med att ha påsklov nu. Det är så mycket som ska hinnas med innan vi kan ta sommarlov, både innehåll i lektioner och skriftliga omdömen och utvecklingssamtal. Å andra sidan är det massor man vill hinna med här hemma i trädgården så jag hoppas på hyfsat väder nu i veckan och i påsk ska vi ta tag i veden som är årligen återkommande. Jag borde lugna ner mig och känna fredags lugn och lov lunk men idag är jag bara stressad. Förhoppningsvis kommer det.....

Ikväll blir det hemmagjorda pizzor och Let´s dance. Ska försöka sitta stilla i soffan!
annasaramaria

1 kommentar:

  1. Vi må virkelig nyte dagene nå, for våren er jo den beste i året!

    Håper du vår en flott kveld.

    SvaraRadera