Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

tisdag 10 januari 2012

Uppstarten är gjord!!

Ja, då var vi igång igen. Barnen har börjat skolan idag och jag började igår. Det är alltid lite segt att början, tycker jag. Jag sover alltid mycket sämre när jag ska till jobbet nästa dag, typiskt när man behöver vara pigg. På mitt jobb som lärare funkar det inte att vara seg, man måste vara på topp annars trivs varken jag eller eleverna. Men man ger järnet under skoltid sedan "faller man ihop i en hög";). Nej, riktigt så illa är det inte men man är trött efter en dag tillsammans med en skolklass. Tur att det är så kul!

Dax för sängen nu, håll tummarna för att jag får en skön sömn:)).
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar