Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

söndag 8 januari 2012

Slutet är nära

Härliga lov.....nu är det slut. Jag tycker det är så skönt att slippa stressa upp på morgonen, packa väskor och plocka fram kläder. Tjatet om läxorna längtar jag inte heller efter. Men, men, men snart är vi igång i rullningen igen och då funkar det också. Hoppas att jag blir ännu bättre på att leva i nuet och uppskatta det lilla! Barnen har studiedag imorgon och jag börjar med en planeringsdag med bl a hjärt/lungräddning. Det blir nog en bra dag imorgon i allafall för jag får träffa mina kära kollegor:)

Snart blir det slappa i soffan eller sängen med en veckotidning som jag lyxade till det med idag. Ha en bra vecka!!
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar