Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 16 december 2011

Saffransbutterkaka

Idag har jag haft ledig dag. Det var så behövligt, igår kväll gick jag och lade mig med halsont. När jag vaknade i morse var det mycket bättre men jag har passat på att ta det riktigt lugnt idag. En saffransbutterkaka med mandelmassafyllning har dock bakats. Ni vet ju mitt motto, "Vad vore livet utan fika" så något gott måste jag ju fixa till eftermiddagsfikat.


Jag laddade ner bildredigeringsprogrammet "Photoscape" häromdagen så jag håller på att träna mig lite på detta. Kul med nytt men svårt än så länge.

Nu vill jag önska er en skön fredagskväll och en underbar helg. Glöm inte bort att njuta och låt er inte uppslukas helt av julstressen. Kramar!!
annasaramaria

1 kommentar:

  1. Den ser riktigt smarrig ut den där kakan!! Jag gjorde saffranssnurror med vanilj för första gången i år - riktigt goda! Ha en trevlig helg - kram Ewa

    SvaraRadera