Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

torsdag 29 december 2011

Rensartagen

Jag hinner inte blogga;). Jag är i rensartagen! Sambon och jag har rensat i ett förråd som vi inte gått igenom på 15! år. Alldeles för länge, det är så att vi skäms men vi har också roligt när vi läser gamla kärleksbrev till varandra. Oj vad puttinuttiga man var med varandra i början....det är nästan så att man rodnar när man läser, hi, hi. Gamla foton är ju också roligt.
Vissa saker väcker andra känslor! Ett par öronhänge från min älskade pappa som inte finns med oss längre. Ja, det blir både skratt och gråt. Förhoppningsvis kommer det att känns underbart när det är klart!! Jag ska försöka att komma ihåg att berätta för er. Just nu åker sambon iväg till soptippen med en fylld bil, jag skulle följt med men fick inte plats:)).

Det är bäst att jag går och fortsätter så att vi kan landa i soffan till kvällen. Ha det fint!
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar