Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 30 december 2011

Mitt första år

Det här blev året då jag började blogga......har väl inte så många besökare per dag men tycker det är roligt att visa vad vi sysslar med här ändå. Det blir ju också som en slags dagbok för mig själv. Jag har märkt att jag inte är ensam att blogga, det är många som gör helt underbara och inspirerande bloggar. Tack för det, mitt liv blir mer kreativt när jag besöker er! Här kommer några bilder från mitt år med början i mars då jag började blogga;

Jag ser framåt mot det nya året och hoppas att det har mycket positivt med sig!

Imorgon, på nyårsafton, kommer lillebror med familj och firar in det nya året med oss. Har inte spikat menyn riktigt ännu ....sambon vill göra råbiff och ungarna vill ha glasstårta. 
Hoppas vi alla får en fin kväll!!
annasaramaria
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar