Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 5 augusti 2011

Trött, men glad

Idag är jag lite sliten. Veckan har varit intensiv och jätte trevlig! Mina bröder har varit på besök och vi har bla avslutat veden (puh) och fiskat kräftor. Det har varit underbart väder och vi har varit ute mest hela tiden. Därför ser det ut därefter härinne. Det är så roligt att umgås så intensivt men man blir allt lite trött.

Just nu vilar jag mig här:
Detta är min lilla datahörna där jag sitter och bloggar och inspireras av er andras bloggar:-)).

Idag tar jag tag i tvätt och städ. Ikväll blir det en tur till RixFm festival i Växjö om det inte öser ner. Ha en skön fredag!
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar