Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 14 december 2012

Min blogg=Läslista

Min blogg har blivit en Läslista där jag bara går in och kollar på inspirerande blogginlägg i denna lista. Lite synd kan tänkas men det är ändå så att jag får massor av inspiration ifrån er andra bloggerskor som jag valt att följa och det berikar mitt liv och min familjs (även om de mest är irriterade över att jag sitter vid datorn). Inredningsdetaljer i synnerhet och ibland recept och utflyktsmål.....

Tack alla ni som bloggar i min lista!!

Kanske blir det lite inlägg här framöver när jag tar jullov på fredag. Jag jobbar ju heltid numera och är inte så aktiv här hemma, det blir bara ork och tid till det nödvändigaste som disk och tvätt. Hoppas att det händer lite på lovet som jag kan blogga om!!

Ha en härlig och lugn december!! /annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar