Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

lördag 29 december 2012

Mardröms halt!!

Usch och fy för vinter när det är som nu här i Småland. Duggregn och svinhalt på vägarna. Då vill jag inte bo på landet!!

Kom nyss hem från en runda med bilen, var tvungen att hämta yngste sonen som varit på kalas. På vägen såg vi en lastbil som åkt ner långt i diket, jag tror att det gick bra för chauffören för jag stannade inte eftersom det redan stod bilar på platsen. Förresten kunde jag inte stanna för det gällde att gasa på lite lagom annars hade jag inte kommit upp för den lilla backen som var där. Så fort jag gasade det minsta på resten av vägen så släppte hjulen.

Nu är vi hemma igen och det var underbart att komma in här hemma. Jag vet inte om och när jag går ut igen;))

Ha en skön kväll och stanna inomhus om ni kan!! Kramis/ annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar