Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

tisdag 10 juli 2012

Ett livstecken, blommor och ett tips.

Jag har inte mycket till blogg inspiration just nu. Jag njuter av att vara ledig, donar i trädgården och umgås med mina barn. Jag kollar däremot de bloggar jag har i min lista nästan varje dag för att få lite input. Idag är det det en trist regnig dag så jag har hamnat framför datorn och tänkte visa några bilder....
En liten hylla på min veranda.

En av mina blomlådor på verandan.

Den andra av lådorna som jag är så nöjd med i år.

Ett litet tips; en upphängd gammal räfsa blir en knopplist...
Ha det skönt, snart sticker vi till Normandie....det ska bli skönt med miljöombyte men jag vet att jag kommer att längta hem;))
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar