Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

fredag 13 april 2012

Härliga, härliga fredag

Tiden bara susar på......jag gör massor men hinner inte med något;). Skönt med en ledig dag.
Det är ju alltid så den här tiden, man vill så mycket! Just nu är det en intensiv period på jobbet också med skriftliga omdömen, IUP:er och sedan utvecklingssamtal. Men snart väntar det härliga sommarlovet....

Idag bär det av till staden, där ska jag träffa mina tre!! yngre bröder för det är dags för årliga deklarationen hos revisorn. Vi äger nämligen våra avlidna föräldrars gårdar ihop...ingen lätt historia som ni kan förstå. Hoppas att vi kan fortsätta att hålla sams. Det gemensamma arbetet med gårdar och skog gör ju ändå att vi "måste" träffas och prata med varandra. Jag tycker så mycket om brorsorna!!

Ikväll hoppas jag att hela familjen landar i soffan framför TV´n med en stor skål popcorn!
Ha det skönt!!
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar