Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

onsdag 1 januari 2014

Nytt år....

Jag gör ju nästan inga inlägg här längre.... Men jag följer er som finns på min blogglista så jag är här inne nästan dagligen.TACK alla ni bloggare som förgyller mitt liv!

Jag vill så gärna önska er ett gott nytt år! Jag önskar oss alla ett händelserikt år men i en behaglig och positiv anda. Min höst var alldeles för händelserik och mycket av det som hände var inte positivt! Mannen och jag satt och pratade igår fm och listan som vi kom fram till var lång....
Min förhoppning är att tempot blir lugnare framöver så att mina oros nerver kan hålla sig i schack. När alltför mycket händer i mitt liv så har jag svårt att sålla och jag blir stressad och då börjar jag oroa mig för allt som kan hända! Mitt löfte år att försöka låta bli att oroa mig för saker, som skulle kunna hända, i förväg, det går ju inte att styra det som händer.

Ja, ja vi har väl alla några hjärnspöken...

Ha nu ett härligt år! Kram annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar