Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

lördag 9 mars 2013

Svårt att hålla humöret uppe...

Vart tog våren vägen? Nu känns det som vinter igen och det t.o.m snöar idag. Vinden var onekligen frisk när jag tog en (kort) promenad med hunden. Längtar så efter värme och har svårt att känna mig glad. Det är ju inte inne mys man längtar efter nu men det får det bli. Jag köpte en ny dammsugare häromdagen och jag får väl roa mig med den;))

Detta längtar jag så efter....
I kväll ska vi fira en 20-åring....kommer väl ihåg när hon var bebis, betyder det att jag börjar bli gammal? Man blir ju inte äldre än man gör sig men min 40 årsdag närmar sig och jag har en mindre kris över det. Bara våren ville komma.....

Hoppas era humör är muntrare än mitt! annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar