Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

måndag 28 januari 2013

Influensan har tagit ett fast grepp....

om lilla mig. Det blev inte alls ett snabbt förlopp. Jag är fortfarande sjuk, 5:e dagen idag. Det är länge för att vara jag och jag är ju som ni vet urusel på att ta det lugnt. Får panik när jag tänker på jobbet, hemmet som gror igen och sen blir jag orolig över att det inte går över....men det gör det väl tids nog. Ligger mest i sängen och surfar runt men nu börjar det bli trist det också. Längtar så efter att värken försvinner ur kroppen och att energin återvänder. Oh vad det är skönt att få klaga :).

Nu ska jag stänga locket på datorn och ögonlocken, en stund i allafall. Ha det gott! annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar