Välkommen
-att läsa om min familjs liv, vårt hem och vår trädgård.

*******************************************************************************

tisdag 1 maj 2012

Trädgårdslandsarbete

Äldsta sonen gräver.

Mellansonen kör.
Idag har vi varit ute mest hela dagen och fixat med nya trädgårdslandet. För några veckor sedan började vi med att skala av grässvålen med brorsans lilla grävmaskin. Även jag grävde och det var jätte kul men svårt.

Idag har vi byggt ramar till odlingsbäddarna, (det ska bli fler i mitten). Så härligt det är att få saker gjorda! Just nu bara drömmer jag om resultatet och ser framför mig hur vacker och lättskött det blir.... Maj är bästa tiden med all odling framför sig. Sen i höst får vi sammanfatta hur det egentligen blev;).

Nu landar jag i soffan ( med lite solbränna på nacke och axlar). Ha en skön kväll!!
annasaramaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar